Tuesday 27 June 2023

සිංදු අහන ගමන් Mind එක Relax කරගමු.❤

 හායි මගේ යාලුවනේ... කොහොමද ඉතින්... ගොඩක් දවසකට පස්සේ මම ඔන්න ආවා ඔයාලා එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කරන්න. මේ දවස්වල ඉතින් අහස උසට ආර්ථිකේ ඉහල ගිහින්නේ. ඒ මදිවට දැං අව්ව සැරත් අහස උසටම නැගලා😁 කොහෙ හරි යන්නත් හරි mind set එකක් නෑ මේ රස්නෙත් එක්ක. එහෙම කියලා ඉතින් කරන්න තියෙන රාජකාරි නොකර ඉන්න බෑනේ. 

ඉතිං ඉතිං අපි අදත් ලස්සන මාතෘකාවක් කතා කරමුකෝ.. සිංදු ගැන මොකද ඔයාල හිතන්නේ🤔 අද වෙනකන් ලංකාවේ ලියවිලා තියෙන සිංදු කොයි වගේද කියලා හිතන්නේ ඔයාලා. ඔව් ඔව් ඉතින් දැං කාලෙ සිංදු හොඳ නෑ කියලා හැමෝම කියනවා තමයි. හැබැයි ඒ සිංදු වල තියෙන music එක නරක නෑ... මං එහෙම කියන්නේ ලංකාවේ ගොඩාක් ජනප්‍රිය උන සිංදු ජනප්‍රිය වෙලා තියෙන්නෙ ඒකේ තියෙන music track එකට කියලා මට හිතෙනවා. මොකද ඒ ගැන ඔයාලා කියන්නේ? 

Music කියලා කියන්නේ අපේ mind එක relax කරගන්න කියාපු ඖෂධය. මොකද දන්නවද මං එහෙම කියන්නේ. අපි මොනාහරි අවුලකින් ඉන්නවනම් අපිට ඒකෙන් ගැලවෙන්න, ඒක අමතක කරන්න music එකක් හරි සිංදුවක් හරි අහන එක වටිනවා. මොකද, අපිට ඒකෙන් අපිට තියෙන ප්‍රශ්නේ අමතක වෙනවා. Music අහන එකත් අපි ඉන්න ප්‍රශ්නේ අනුව වෙනස් වෙනවා. ඔයා දුකින් ඉන්නවනම් දුක හිතෙන music එකක් අහන්න එපා✋. හිත නිවෙන music එකක් අහන්න. ඒක ඔයා කැමති විදිය අනුව තීරණය කරන්න ඕනි. මං දුකින් ඉන්නකොට අහන්න කැමති මොන music එකද? මං සතුටින් ඉන්නකොට අහන්න ඕනි මොන music එකද කියලා ඔයාලම තමා තීරණය කරන්න ඕනි.

එතකොට ඔයාගෙ හිත අනිවාර්යයෙන් ඔයාට relax කරගන්න පුලුවන්. Music කියලා කියන්නේ දුකේදිත්, සතුටෙදිත් අපි ළඟ ඉන්න පුලුවන් දෙයක්. Music subject එකක් විදියට කරන අයට විතරක් නෙමෙයි, Music subject එකක් විදියට නොකරන අයටත් music අහලා තමන්ගේ mind එක relax කරගන්න පුලුවන්🤗❤

ලස්සන music අහන්නත් ලස්සන සිංදු තියෙන්නත් ඕනි. Music වලට ආදරය කරන්න. ඒක විශ්ව භාශාවක්. ඕනිම කෙනෙක්ට තේරුම්ගන්න පුලුවන් ❤ජීවිතේට music ළං කරගන්න. එතකොට ඔයාගෙ ඔය stress එක නැති වේවි. කියනවට කරලා බලන්න පොඩ්ඩක්😁 
ඔන්න ඉතිං කතාවෙන් කතාවේ මට දැං යන්න වෙලා. ආයෙ දවසක එන්නම් තවත් ලස්සන දෙයක් අරගෙන. ඒ වෙනකන් ඔයාලා පරිස්සමෙන් ඉන්න...❤

3 comments:

utravel said...

ඒක හරිම රසයි.දිගටම ලියන්න .අසාවෙන් කියවවනවා පාර දිගේ ජිවිතේ 😘

Daham Kodithuwakku said...

සුපිරි ❤️👍

Eshani kodithuwakku said...

Superb ♥️

සිංදු අහන ගමන් Mind එක Relax කරගමු.❤

  හායි මගේ යාලුවනේ... කොහොමද ඉතින්... ගොඩක් දවසකට පස්සේ මම ඔන්න ආවා ඔයාලා එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කරන්න. මේ දවස්වල ඉතින් අහස උසට ආර්ථිකේ ඉහල ගිහින්...