Wednesday 31 May 2023

ජීවිතේ හරි රහයි❤



මං මගේ ජීවිතේ ආසම දේ තමයි කොහේ හරි ඇවිදින එක.... කොහේ හරි ලස්සන තැනක් තිබුනොත් මං ගොඩාක් ආසයි ඒ පැත්තේ ඇවිදලා එහේ තියෙන ලස්සන තැන් බලන්න. කොටින්ම කිව්වොත් සංචාරේ කියන්නෙ මගේ ආගම වගේ... අද මම ඔයාලව අරගෙන යන්නේ ඒ වගේ සංචාරය කරන්න ආස අයට යන්න පුලුවන් ලස්සන තැනකට.🤗

මම යන්න ආසම මම යන්න හිතාගෙන ඉන්න පැත්තක් තමයි බදුල්ල කියලා කියන්නේ..😍 අපේ සොබාදහමෙන් ලැබුණු ලස්සන දායාද ටිකක් තියෙන තැනක් තමයි බදුල්ල කියලා කියන්නේ. බදුල්ලේ මං යන්න ආසම තැන තමයි  ආරුක්කු නමයේ පාලම. මේ පාලමට ආරුක්කු හැඩ නමයක් තියෙනවා.. ඒක නිසා තමයි මේකට ආරුක්කු නමයේ පාලම කියලා කියන්නේ.. මෙතන ඉඳලා ගොඩක් අය ලස්සන photos ගහන නිසා තමයි මම එතනට ගොඩාක් කැමති උනේ.. ඒ වගේම එතන මාරම ලස්සනයි 😍


මේ පාලම මුහුදු මට්ටමේ සිට අඩි 3100කට වඩා උසින් නිර්මාණය කරලා තියෙනවා. ඒ වගේම මේ පාලම දිගින් අඩි 300 යි. පළලින් අඩි 25යි. උසින් අඩි 80ක් වෙනවා. මෙම පාලම හදලා තියෙන්නෙ බ්‍රිතාන්‍ය යටත් විජිත කාලයේ. ඒ කියන්නේ 1925 වගේ. දෙමෝදර සහ ඇල්ල යන දුම්රිය ස්ථාන දෙක යා කරලා තමයි මේ පාලම හදලා තියෙන්නෙ.. මේ පාලමේ නිර්මාණය කරනකොට කිසිම සිමෙන්ති වර්ගයක්, වැලි,කම්බි භාවිතා කරලා නෑ.. ලොකු කලු ගල් වලින් තමයි මේ ලස්සන නිර්මාණය කරලා තියෙන්නෙ. 


මම මෙහෙම ඉතිහාසය හොය හොය ඉන්නකොට පාලම ළඟ තවත් ලස්සන දෙයක් මම දැක්කා... ඒ තමයි මේ පාළමෙන් Train එකක් ගියපු එක. ගොඩක් දෙනෙක් මේක බලන්නත් ආස නිසා ආරුක්කු නමයේ පාලම බලන්න එනවා... 

අද දවසේ මගේ කතාව ඉවරයි. තවත් දවසක අපි හම්බෙමු🤗. දවසක ඔයාටත් බදුල්ලේ යන්න ආස හිතුනොත් අනිවාර්යයෙන් ආරුක්කු නමයේ පාලම බලන්න යන්න අමතක කරන්න එපා...❤ 

කවුරු කොහොම කිව්වත් ඔයා.. ඔයාගෙ ජීවිතේ හොඳට විඳින්න.. කවදාහරි දවසක ඉතුරු වෙන්නේ ඒ විඳපු ලස්සන මතක විතරයි.. ජීවිතේ හරි රහයි



29 comments:

utravel said...

Very nice😘

utravel said...

Keep up😘😘😘

Nimnadi Ramanayake said...

Very nice😍❤️

Bhanuka said...

💆

Jayani said...

Very nice❤️🥰

Erangi Rajapaksha said...

💜💜💜

Kasuni said...

Good Job ❤

MiHIRANGA said...

නියමයි

Vipuni said...

💖💖💖

Harshani Jayarathna. said...

❤️❤️

Ranmal said...

♥️

isharasewmini said...

❤️

අනන්තරා said...

❤👍

Sayurangi said...

Very nice akki❤����

මිහිරාවය said...

Super tharu el❤️❤️

uththara sewwandi said...

Wow ❤️😍

tharushi said...

Good job thaaru ❤️😍

Kalinga prabhath said...

Good work and congratulations your success 😊😊

dassa said...

❤️❤️❤️

Dinusha said...

😍😍♥️

Ruwan said...

❤️😍

Madhu said...

Great ❤️

Isuri Edirisinghe said...

Great 😍

හසුන said...

Great❤️❤️❤️

The Confluence Of Wisdom said...

❤❤

Nishani Fernando said...

❤️🌸

Anonymous said...

❤❤❤

PARADIGE JEEWITHE said...

Thank you All❤

මන්තර හෝරාව said...

♥️♥️♥️

සිංදු අහන ගමන් Mind එක Relax කරගමු.❤

  හායි මගේ යාලුවනේ... කොහොමද ඉතින්... ගොඩක් දවසකට පස්සේ මම ඔන්න ආවා ඔයාලා එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කරන්න. මේ දවස්වල ඉතින් අහස උසට ආර්ථිකේ ඉහල ගිහින්...